O pozycji firmy Blachotrapez na rynku, największych inwestycjach i ekspansji zagranicznej mówił Rafał Michalski, CEO Blachotrapez na Stronach Biznesu w Dzienniku Gazety Prawnej.
W Blachotrapez koncentrujemy się na tworzeniu nowoczesnych, trwałych i estetycznych rozwiązań, które spełniają najwyższe standardy jakości. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz nieustannym inwestycjom w rozwój technologiczny, utrzymujemy silną pozycję zarówno na rynku polskim, jak i w Europie. Nasze produkty znajdują zastosowanie w różnorodnych projektach budowlanych, od domów jednorodzinnych po duże obiekty przemysłowe, co świadczy o ich wszechstronności i niezawodności. Ścisła współpraca z dekarzami i fachowcami z branży jest fundamentem sukcesu firmy. Stale poszerzamy ofertę szkoleń, a regularne konsultacje i feedback od profesjonalistów pozwalają dostosować nam produkty do rzeczywistych potrzeb rynku. Wyróżnienie Laur Konsumenta stanowi najlepszy dowód uznania i potwierdzenie słuszności obranej przez nas drogi.
O pozycji firmy Blachotrapez na rynku, największych inwestycjach i ekspansji zagranicznej mówił Rafał Michalski, CEO Grupy Blachotrapez dla Dziennika Gazety Prawnej.
„Jak wygląda nasza pozycja na rodzimym rynku? Myślę, że niemal 55-letnie doświadczenie, nowoczesne zakłady produkcyjne, rozbudowane portfolio marek mówią same za siebie. […] Na rynkach zagranicznych, szczególnie w Europie Środkowo-Wschodniej, notujemy dynamiczny wzrost. Ekspansja międzynarodowa, zwłaszcza na rynku północnoamerykańskim, potwierdza naszą zdolność do adaptacji i wprowadzania innowacyjnych produktów, które spełniają wysokie standardy jakościowe na całym świecie. Nasze pokrycia z kruszywem skalnym BTR Systems, które z sukcesem weszły na rynek amerykański, są tego najlepszym dowodem”.
Michalski podkreślił również jak ważna jest współpraca z dekarzami.
„Nasza działalność w Blachotrapez opiera się na ścisłej współpracy z dekarzami – to właśnie ich doświadczenie, fachowa wiedza i potrzeby kształtują ofertę. Nasz zespół intensywnie pracuje nad rozwijaniem nowych technologii, które ułatwiają pracę dekarzom oraz podnoszą standardy jakości i trwałości naszych pokryć dachowych. Codzienna praktyka obejmuje również testowanie nowych produktów i technologii w rzeczywistych warunkach – dekarz, który może wziąć produkt do ręki, zamontować go na dachu i sprawdzić w naturalnym środowisku to najlepsza forma „kontroli” naszych wyrobów – dzięki temu możemy dostosować nasze oferty do wymagań rynkowych i oczekiwań klientów. Przykładem jest chociażby nowość w ofercie KROP – System Rynny Kwadratowej KROP Stal – zanim trafi do regularnej sprzedaży, testowany jest przez dekarzy w całej Polsce, w różnych regionach – a zatem i w nieco odmiennych warunkach. Jesteśmy już po pierwszych rozmowach, dobrze wiedzieć, że to produkt, na który czekali”.