Garden Spot po raz kolejny rusza w świat

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała wnioski do dofinansowania w ramach Działania 02.25 FENG Promocja marki innowacyjnych MŚP. Jednym z beneficjentów programu została marka Garden Spot. To kolejny program PARP realizowany w ramach Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki, który ma na celu wzmocnienie potencjału eksportowego polskich firm.

Dla Garden Spot to kolejna szansa wejścia na nowe oraz umocnienie pozycji na dotychczasowych rynkach na których od wielu lat rozwija swoje idee zielonych ścian. Od wielu lat, dzięki programom dla przedsiębiorców, niewielka firma z podpoznańskiego Rogalinka dostaje szansę uczestnictwa w prestiżowych targach branżowych na całym świecie i rozwoju swoich produktów. Zjednoczone Emiraty Arabskie, Korea Południowa, USA, Oman czy Korea Południowa, to kierunki, które dzięki determinacji właścicieli Garden Spot i pomocy polskich agencji stały się areną eksportu polskiej myśli technologicznej.

Pixel Garden marki Garden Spot to innowacyjny, modułowy system do tworzenia ogrodów wertykalnych. Jego budowa, zastosowanie i wytrzymałość sprawiają, że skromne z pozoru doniczki znajdują zastosowanie na całym świecie i w każdym klimacie. Każdy moduł tworzący zieloną ścianą Pixel Garden ma naniesiony dumny napis – made in Poland. Polska myśl, polskie wykonanie, ogromny potencjał ogrodów wertykalnych i doświadczenie podparte sukcesami biznesowymi sprawiły, że PARP po raz kolejny wybrał Garden Spot jako markę w którą warto zainwestować. Kierunki promocji w ramach obecnego programu są dla Garden Spot obiecujące. Poza znanymi już krajami arabskimi, które obejmuje projekt tym razem ogrody wertykalne będą miały okazję pokazać się w szerszym kontekście w Japonii podczas EXPO 2025 w Osace, Armenii czy Egipcie. Projekt umożliwia również zaprezentowanie możliwości marki na tragach branżowych w Europie Zachodniej.

„To już kolejny program polskich agencji w którym bierzemy udział. Nasze uczestnictwo, jako mikroprzedsiębiorcy wymaga sporo determinacji i pracy, począwszy od procesu składania wniosku poprzez realizację projektu. Nie można jednak zaprzeczyć, że jest to praca, która przynosi ogromne korzyści w rozwoju marki. Jestem pewna, że gdyby nie Fundusze Europejskie i pomoc takich instytucji jak PARP czy PAIH, Garden Spot nie byłby tym, czym jest teraz – światową marką produkującą systemy ogrodów wertykalnych.” – podsumowuje Danuta Garbarek – Prezes Zarządu Garden Spot Int.