Ze strony Saint-Gobain, umowę podpisała dyrektor Zuzanna Schön, która skierowała kilka słów bezpośrednio do młodzieży: Saint-Gobain jest światowym liderem w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa zgodnie z naszym hasłem MAKING THE WORLD A BETTER HOME. Naszym celem jest tworzenie innowacyjnych produktów, które służą do podniesienia komfortu życia w domach, mieszkaniach i innych miejscach, w których pracujemy i uczymy się, a jednocześnie - inspirowanie i przyspieszanie transformacji w kierunku zrównoważonego budownictwa. Ważnym aspektem działań Saint-Gobain jest również udział w kształceniu młodzieży, która odegra niezwykle ważną rolę w transformacji tej branży. Bardzo się cieszę, że razem z naszymi markami możemy uczestniczyć w tym procesie i wspierać Was w nauce.
Serdecznie podziękowania należą się również dyrektor szkoły - pani Marcie Rafce, która nie tylko zaufała temu projektowi, ale również aktywnie uczestniczyła i wspierała nas przy jego wdrożeniu.
Celem naszego patronatu jest przede wszystkim podniesienie jakości praktycznego kształcenia zawodowego. Jesteśmy pewni, że nasz wkład w polską edukację sprawi, że zarówno uczniowie, jak i uczennice Technikum Architektoniczno-Budowlanego im. Stanisława Noakowskiego nabędą cenne umiejętności oraz niezbędną wiedzę. Liczymy, że nasz udział w ich kształceniu pozwoli na jeszcze lepsze przygotowanie do dynamicznie zmieniającego się rynku pracy, jak również okaże się istotnym elementem przygotowującym absolwentów do podjęcia studiów na kierunkach politechnicznych związanych z budownictwem.
Patronat marek Isover, Rigips i Weber skupi się na 2 głównych obszarach, czyli:
Poza wyżej wymienionymi aktywnościami, będziemy realizować również inne wspólne inicjatywy - uwzględniające zarówno wzajemne oczekiwania, wymagania, jak i możliwości każdej ze stron.