W pierwszej części jubileuszowego spotkania menedżer komunikacji Monika Samocka i menedżer rozwoju rynku Kuba Błażewicz wręczyli pamiątkowe dyplomy dla zwycięzców konkursu, w którym pula nagród głównych wynosiła 30 000 zł. W swoich wystąpieniach Paweł Fijalski odpowiedzialny za promocję marki w mediach elektronicznych i Tomasz Tarka zarządzający szkoleniami dla wykonawców zaprezentowali możliwości współpracy marki ISOVER z wykonawcami w zakresie promocji w social mediach oraz wsparcia technicznego przez instruktorów.
Następnie koordynator marki ISOVER Anna Kozera prowadząca galę zaprosiła gości do zwiedzania Muzeum Motoryzacji Topacz oraz na uroczystą kolację z dj-em i wspólnym krojeniem urodzinowego tortu. Była to świetna okazja do zacieśniania relacji z naszymi najbardziej lojalnymi wykonawcami, pozyskania nowych ambasadorów naszej marki oraz wymiany doświadczeń i rozmów o ofercie ISOVER i jej rozwoju na kolejne lata.
Docenienie roli wykonawców w procesie sprzedaży naszych produktów po raz kolejny spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem, co tylko potwierdza fakt, że wsparcie i wzajemna bliska współpraca działu marketingu i sprzedaży z naszymi kluczowymi grupami odbiorców są ścieżką, którą na pewno będziemy podążać w kolejnych latach. Dziękujemy wszystkim zaangażowanym za wsparcie w realizacji, szczególnie menedżerowi regionu sprzedaży Wojtkowi Surdykowi i Renacie Barcik, przedstawicielce handlowej.