Rafał Michalski, CEO Grupy Blachotrapez Liderem Sport Biznes Polska 2024 w Plebiscycie SBP

Za nami VIII edycja Kongresu Sport Biznes Polska. W wydarzeniu uczestniczyło kilkuset przedstawicieli europejskiej branży sportu i biznesu, a Plebiscyt wyłonił liderów, którzy dzięki swojej charyzmie, wiedzy i doświadczeniu realnie wpływają na rozwój branży sportu i biznesu sportowego.

Wśród finalistów znalazł się Rafał Michalski, CEO Grupy Blachotrapez. W programie wydarzenia znalazły się zarówno panele dyskusyjne w których udział wzięło grono międzynarodowych ekspertów branżowych. W bloku „Biznes w sporcie” wystąpił Mateusz Małek, Dyrektor ds. Marketingu i PR Grupy Blachotrapez.

Rafał Michalski z tytułem Lidera Sport Biznes Polska 2024 w Plebiscycie organizowanym przez Stowarzyszenie Sport Biznes Polska

Ideą Plebiscytu jest wyłonienie i wyróżnienie liderów, którzy dzięki swojej charyzmie, wiedzy i doświadczeniu realnie wpływają na rozwój branży sportu i biznesu sportowego. Tytuł Lidera Sport Biznes Polska 2024 otrzymują osoby, które są prawdziwymi pasjonatami wyróżniającymi się odwagą, innowacyjnym podejściem, propagowaniem dobrych praktyk i inspirowaniem współpracowników. Zwycięzców konkursu poznaliśmy 5 listopada podczas VIII Kongresu Sport Biznes Polska. 

– Sport to dla nas nie tylko platforma do promocji marki, ale przede wszystkim sposób na budowanie wartości i zaangażowanie. Skupiamy się na długofalowych relacjach, które przynoszą korzyści zarówno nam, jak i sportowcom […] Skoki narciarskie są głęboko zakorzenione w polskiej kulturze sportowej, a zawodnicy tacy jak Kamil Stoch inspirują miliony ludzi w Polsce. Postawienie na tę dyscyplinę to świadoma decyzja – chcemy wspierać sport, który Polacy śledzą z zapartym tchem Rafał Michalski, CEO Grupy Blachotrapez

W debacie „Globalny sponsoring – jak we współpracy z podmiotami sportowymi wdrożyć skuteczną strategię aktywacji marki w sportowej społeczności?” udział wziął Mateusz Małek, Dyrektor ds. Marketingu i PR Grupy Blachotrapez.  Jak wygląda globalny sponsoring w praktyce? Co sprawia, że niektóre kampanie są wyjątkowo skuteczne, a inne znikają bez echa? To właśnie na te pytania poznaliśmy odpowiedź w bloku "Biznes w sporcie". W dyskusji wzięli udział przedstawiciele firm z doświadczeniem w topowych międzynarodowych współpracach m.in.: Marek Szkolnikowski- Head of International Sports Sponsorship Grupa InPost, Marcin Schmidt - Senior Marketing Manager Just Eat Takeaway, Krzysztof Sikora - Sponsorship Project Coordinator zondacrypto oraz Mateusz Małek, Dyrektor ds. Marketingu i PR Grupy Blachotrapez. Rozmowę poprowadził Tomasz Koprowski - członek Zarządu Stowarzyszenie Sport Biznes Polska. 

Podczas debaty na Kongresie Sport Biznes Polska wyraźnie wybrzmiało, że globalny sponsoring wymaga przemyślanej strategii i autentycznego podejścia marki. – Jako Blachotrapez jesteśmy obecni w wielu projektach sportowych, a nasza współpraca z Polskim Związkiem Narciarskim oraz zaangażowanie w turnieje dziecięce pokazują, że w naszym DNA jest wspieranie przyszłych pokoleń sportowców – mówił Małek. Podkreślił, że Blachotrapez nie ogranicza się wyłącznie do dużych eventów, ale z pasją angażuje się również w wydarzenia dla młodych zawodników, dla których sport jest marzeniem i szansą na rozwój.