To prozaiczne być może porównanie zawiera w sobie prawdę, która w swojej oczywistości często bywa pomijana: układanki nie sposób ułożyć, gdy jej fragmenty do siebie nie pasują. Ten holistyczny sposób myślenia o domu – jako o całości, a nie zbiorze elementów – umożliwia stworzenie harmonijnego projektu, który broni się jako suma rozwiązań.
Mimo że ten sposób myślenia wydaje się logiczny, rynek nie oferuje wielu możliwości realizowania go w wymiarze makro. Choć nie jest to trudne w przypadku np. wnętrz, wyraźne przeszkody pojawiają się, gdy chce się nadać spójny charakter największej części domu – jego frontowi. Brama garażowa, okna, drzwi i ogrodzenie (niestanowiące części bryły, ale odgrywające ważną rolę w wyglądzie posesji) odpowiadają za znaczny fragment fasady. O ile zazwyczaj dba się o relacje tych elementów ze ścianami, to pomija się wewnętrzne ich oddziaływanie.
Odpowiedzią na ten problem jest rozwiązanie gwarantujące zakup bramy, okien, drzwi i ogrodzenia u jednego producenta, w tej samej jakości i designie – kolekcja Home Inclusive od marki WIŚNIOWSKI. To okazja, by wszystkie te elementy połączyć kolorem z dedykowanej palety 16 unikalnych barw oraz metaliczną strukturą z efektem 3D. Dzięki kolekcji Home Inclusive klienci nie muszą kupować bram, okien, drzwi i ogrodzenia na różnych etapach wykańczania budynku i od innych dostawców. Otrzymują gwarancję tej samej wysokiej jakości wykonania, głębi koloru i odporności na warunki atmosferyczne.
Kolor stał się współcześnie jedną z najważniejszych cech produktu. To on potrafi przyćmić nowoczesne rozwiązania, unikatową konstrukcję czy przełomowe funkcjonalności. Henry Ford, piszący w swej autobiografii, że jego „klienci mogli życzyć sobie auto w każdym kolorze, o ile był to kolor czarny” musiałby dziś przemyśleć swoją postawę.
Paleta popularnych barw w modzie czy w przypadku gadżetów jest bardzo płynna – dlatego równocześnie oferuje się stosunkowo krótką ich listę. Jednak gdy mowa o produktach, które będą nam towarzyszyć przez nawet kilkanaście lat – moda ma znaczenie drugorzędne, a liczy się ponadczasowość i uniwersalność. Paleta taka musi być wystarczająco szeroka, by odpowiedzieć na różne potrzeby klientów, a równocześnie na tyle ograniczona, by wybór koloru nie wiązał się z wertowaniem setek stron katalogów.
Znaczną pomocą dla klienta jest wstępny podział wybranych barw – oparty na prostych skojarzeniach. Zasady te stoją u podstaw autorskiej kolekcja marki WIŚNIOWSKI – Home Inclusive, która pozwala na dobranie bramy garażowej, okien, drzwi i ogrodzenia w jednym designie. Zestaw 16 barw podzielonych na cztery grupy: kolory ziemi, kamienia, stali i rubinów, inspiruje i pozwala na nieszablonowe podejście do wykończenia inwestycji.
Zawiera w sobie klasyczne szarości, zielenie, czerwienie i odcienie chłodnego niebieskiego – które wraz z oryginalną metaliczną strukturą 3D idealnie podkreślają nowoczesne i eleganckie wzory produktów marki WIŚNIOWSKI.